סוגי טפט ועוד על קצה המזלג

אין ספק שבמידה והחלטת לרכוש לעצמך טפט חדש לדירה או למשרד אותו אתה מנהל או עובד בו, הבחירה לפעמים יכולה להיות לא קלה ולפעמים אפילו מסובכת מאוד וזאת בגלל לא מעט סוגים של טפטים שקיימים החל מטפטים יקרים יותר הנראים ממש כמו קיר ועד לטפטים זולים יותר שבדרך

סוגי טפט ועוד על קצה המזלג

אין ספק שבמידה והחלטת לרכוש לעצמך טפט חדש לדירה או למשרד אותו אתה מנהל או עובד בו, הבחירה לפעמים יכולה להיות לא קלה ולפעמים אפילו מסובכת מאוד וזאת בגלל לא מעט סוגים של טפטים שקיימים החל מטפטים יקרים יותר הנראים ממש כמו קיר ועד לטפטים זולים יותר שבדרך כלל מומלצים יותר לחדרי ילדים.

רוצה לדעת עוד על רכישת טפט ואיך תדע בסופו של דבר איזה טפט מתאים לך ? הגעת למקום הנכון!

מהו טפט ?

אז במידה ושאלת את עצמך מהו טפט ? אין ספק שהגעת למקום הנכון ובשביל זה אנחנו כאן, טפט הינו בעצם שכבה של חומר גלם שמאוד מזכיר נייר עבה, שאותו מדביקים על גביי הקיר בשביל ליהנות מקיר חלק ולפעמים גם האפשרות היא החיסכון של צביעת הקיר כל פעם מחדש, כמובן שבנוסף ליתרון המובהק של החיסכון עצמו של הטפט בשיפוץ הקיר עצמו, אין ספק שאתה חייב לדעת על החיסרון של אותו טפט וזה בתהליך ההורדה שלו שיכול להיות לפעמים מאוד ארוך ומאוד בעייתי במידה והחלטת שאתה לא מעוניין בטפט ואתה רוצה לצבוע את הקיר.

 

סוגי טפט פופולאריים שתוכל למצוא כיום

כיום ישנם לא מעט סוגים של טפטים שאותם ניתן בין היתר לראות אצלנו באתר של מרכז הפרקטים והשטיחים אותם אנו מייבאים ומתמחים בהם, בין הסוגים של הטפטים שכיום נחשבים ליותר פופולאריים תוכלו לצמוא את סוגי הטפט הבאים, שהם:

 

  • טפט מקטיפה – שהינו בעצם טפט שמאוד מאפיין את המאה השמונה עשרה, שנותן לקיר ולבית ששם את אותו טפט הרגשה של בית בצורת טירה, בדרך כל הצבעים של הטפטים האלו הם צבעים כהים יותר ואפלים יותר, ומתאימים מאוד לחללי חדרים שמבצעים תערוכות או משרדים שמעוניינים להעניק רושם קלאסי ויוקרתי במיוחד בעזרת שילוב של רהיטי עץ עתיק שניתן להוסיף לצד הטפטים.

 

  • טפטים משובצים – שהינם טפטים שבעצם יש בהם אבנים המשובצות בתוכם, שהאבנים האלו הם אבני גרניט וקרוואץ שמאוד פופולאריים ומאוד יוקרתיים.
  • טפט קשמירי – שזהו טפט שבעצם מעניק לאותו קיר הרגשה צבעונית ומיוחדת במיוחד, כאשר הצבעים ההודים הינם צבעים תוססים שמאופיינים בעיקר בצבעי האדום, צהוב, כחול, ירוק וכדומה.
  • טפט יפני – שהינו טפט שנחשב לחדש יחסית במאה העשרים ואחת ובעצם נחשב לגס יחסית ועמיד בפני פגיעות של קור וכדומה.
  • טפט מודרני – שהינו בעצם פשוטו כמשמעו מודרני ואיכות, לאלו שרוצים נוסטלגיה קצת

 

בחייהם כאשר ישנם לאותם טפטים מגוון עצום ורחב במיוחד של צבעים מיוחדים שמאפשרים לבית לקבל צורה מיוחדת ואיכותי במיוחד.איפה תוכל לרכוש לעצמך טפט כמו שאתה באמת רוצה וצריך ?החלטת לרכוש לעצמך טפט ? מצוין! עכשיו מה שנותר זה רק לדעת איפה אתה רוכש את הטפטים וכמובן איזו חנות תאפשר לך לקבל את המחירים הזולים ביותר שיש בשביל שתוכל ליהנות ממגוון אפשרויות שונות ומגוונות.

כמובן שכיום בשביל לרכוש טפט איכותי וטוב אנו ממליצים לך בחום לבצע את הבדיקה הראשונית באתרי האינטרנט לפני שאתה בכלל ניגש לבצע את הרכישה, כי אחרי הכל השימוש בטכנולוגיה ובאינטרנט בפרט יכול מאוד לעזור לך לקבל את כל המידע ואת כל מה שאתה באמת צריך לפני שאתה מוציא את כרטיס האשראי ומגהץ לעצמך טפט.

כמובן שאצלנו בלי שום קשר תוכל למצוא מגוון רחב של טפטים מיוחדים מכל הסוגים וכל הסגנונות הקיימים.

רוצה לרכוש טפט ? רק אצלנו במרכז הפרקטים והשטיחים תוכל למצוא מגוון עצום של טפטים בכל הצבעים ובכל הסוגים שרק תבחר!