מה מזכיר לכם הביטוי טפטים לקיר? אם הוא מזכיר לכם את בית הדודה או הסבתא, כדאי שתדעו כי טפטים לקיר הם אופנה עכשווית לכל דבר. הביקוש הרב לשלל טפטים לקירות יצר היצע מגוון ועשיר של טפטים לקיר, אם טפטים לקירות בייבוא או טפטים לקירות מתוצרת הארץ. כך או כך,

טפטים לקיר: איך עושים את הבחירה המושלמת?

מה מזכיר לכם הביטוי טפטים לקיר? אם הוא מזכיר לכם את בית הדודה או הסבתא, כדאי שתדעו כי טפטים לקיר הם אופנה עכשווית לכל דבר. הביקוש הרב לשלל טפטים לקירות יצר היצע מגוון ועשיר של טפטים לקיר, אם טפטים לקירות בייבוא או טפטים לקירות מתוצרת הארץ. כך או כך, אם אתם מחפשים טפטים לקיר לא תיתקלו בכל בעיה. נהפוך הוא, מרוב מבחר לא תדעו מה לבחור… מאמר זה תכליתו להקל עליכם את בחירת טפטים לקירות על ידי מספר עצות מועילות. בחירתם הנכונה של טפטים לקיר עשויה להפוך ולשדרג בקלות כל חלל וכל חדר.

העניין הוא, לבחור בחוכמה ולהגיע להתאמה מושלמת ומעניינת בין טפטים לקירות לבין החלל, הריהוט והאביזרים. ונפתח בשאלה. רבים תוהים האם טפטים לקירות מונעים את האפשרות לתליית תמונות על הקיר. האם זה יוצר עומס ומכביד על האווירה? מעצבי פנים טענים שלא. ניתן לתלות תמונות שונות על טפטים וזאת בתנאי שאופי התמונות יתאימו לסוג הטפטים ולדוגמתם. העקרונות החשובים בבחירת טפטים לקיר: ראשית יש להתאים את אופי הטפטים לעיצוב החדר. כאשר מדובר בחדר קיים ובו רהיטים ואביזרים שונים הרי שהטפטים הם ה"אורחים" ועליהם להשתלב ולזרום עם החדר. כאשר מדובר בחדר ריק שעדיין לא עוצב הרי שהכל פתוח וניתן לשלב כל טפט. כדאי רק לקחת בחשבון כי לאופיו ולסוגו של הטפט יש חשיבות רבה ביצירת הקונספט העיצובי לחלל כולו. לכן אם אתם טיפוסים סולידיים כדאי לבחור בטפטים קלאסיים ושקטים אשר יצרו אווירה רגועה.

אם אתם פתוחים לעיצוב מודרני ובעל תעוזה תוכלו לבחור טפטים לקירות אשר מעוצבים באופן נועז ושונה. בצבעים עזים, בדוגמאות פסיכודאליות או במרקם שונה ואחר. בבתים רבים ניתן לראות טפטים לקירות בנשיות מסוימות בלבד או על חלק מן הקירות בחדר. טפטים לקירות אשר מודבקים באופן חלקי בחלל יכולים ליצור מראה מעניין שאינו חד גוני והדבר מוסיף עושר לחלל. בכל מקרה, אין צורך להדביק טפטים לקירות בכל הבית או המשרד, או על כל המשטח של הקיר בחדר.בהחלט ניתן לשחק עם זה, ולהגיע לתוצאות מעניינות מאוד. טפטים לקירות כוללים טפטים שונים המתאימים למעשה לכל חדר או לכל קהל יעד. ניתן למצוא שפע רב של טפטים לחדרי ילדים או לחדרי תינוקות, טפטים לקיר מיוחדים לחדרי אמבטיה ועמידים בפני לחות ועוד.

"צמרת עיצובים" מבית מרכז הפרקטים שטיחי צמרת בע"מ מציעה מגוון עשיר במיוחד של טפטים לקירות אשר עשוי להתאים לכל חדר ולכל חלל. לחברה שפע רב של ניסיון בתחום טפטים לקירות וכן צוות התקנה מקצועי אשר מגיע לבית הלקוח ודואג כי ההתקנה תהיה יפה ומושלמת . להתקנה נכונה ואיכותית משמעות רבה במראה הטפטים ובעמידותם לאורך תקופות ארוכות. לחברת  "צמרת עיצובים" מבית מרכז הפרקטים שטיחי צמרת בע"מ  צוות מקצועי אשר מעניק טיפים ועצות טובות לכל לקוח באשר הוא. עם כל שאלה המעניינת אתכם ועם כל התלבטות אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ עם המומחים. מוניטין החברה מבוסס על שנים רבות של ניסיון ומומחיות בכל תחומי טפטים לקירות. החברה דואגת לשווק את מיטב הטפטים העומדים בדרישות התקן המחמירות והגבוהות ביותר על מנת להציע ללקוחותיה את הטפטים היפים והאיכותיים ביותר.