מחירים של טפטים לקירות הבית

החלטת לרכוש טפטים לקירות הבית ? החלטת שאתה רוצה להעניק לקירות המשרד בו אתה עובד או מנהל מראה חדש ורענן בלי להוציא יותר מדי כסף ? רוצה לעצב לחדר הילדים של ילדך קיר מדליק כמו שילדים אוהבים ? מחפש טפט בשביל להדביק על משטח בלוי וישן בשביל להעניק לו תחושה

מחירים של טפטים לקירות הבית

החלטת לרכוש טפטים לקירות הבית ? החלטת שאתה רוצה להעניק לקירות המשרד בו אתה עובד או מנהל מראה חדש ורענן בלי להוציא יותר מדי כסף ? רוצה לעצב לחדר הילדים של ילדך קיר מדליק כמו שילדים אוהבים ? מחפש טפט בשביל להדביק על משטח בלוי וישן בשביל להעניק לו תחושה של חדש ? אין ספק שהתשובה בשבילך נמצאת ממש כאן במאמר הבא על המחירים והעלויות של טפטים לקירות הבית!

לפני המחירים בוא תשמעו קצת היסטוריה ומהו טפט

הטפט הינו כיסוי לקיר או אפילו לרצפה או לכל משטח כזה או אחר שעשוי מחומרים שונים ומגוונים, כאשר הטפט עצמו ראה אור בשנים הראשונות בשנות השישים של המאה העשרים ועד לאמצע שנות השבעים.
עד לשנות השבעים היה ניתן לראות כמעט בכל בית בארץ ובעולם טפטים לקירות בכל בית, שעשו עבודה מושלמת ומיוחדת שאינה מצריכה שיפוץ קירות, כמובן שהטפטים שהיו בעבר הינם טפטים קצת ישנים וקלאסיים יותר כאשר כיום השימוש בטפטים הינו הרבה יותר פופולארי בגרסאות חדשות ומתוחמות הרבה יותר.
בדרך כלל ובמרבית המקרים טפטים לקיר עשויים מנייר כאשר השכבה הראשונה שלו בטפט היא שכבה דקורטיבית, שעשויה מחומרים שמחזיקים את הטפט ומעניקים לו את הרקמה המיוחדת שלו שנעימה מאוד למגע.
בין החומרים השונים שתוכלו למצוא בטפטים לקירות, תוכלו למצוא את החומרים הבאים, שהם: נייר, בד, ויניל, יריעות של מתכת, פסיפס, קש, במבוק, טפט חרוזי ועוד רבים וטובים.
כיום קיימים לא מעט טפטים כאשר הפופולאריים ביותר שקיימים הינם טפטים מודרניים, אתניים, טבעיים ועוד רבים וטובים.
כמובן שאין ספק שישנו יתרון עצום בהדבקת טפטים לקיר אך כמו כן ישנו חיסרון גדול מאוד שזה תהליך ההורדה לאלו שאין להם כבר חשק לטפט ורוצים קיר נקי וחלק, כאשר הדבר הנמצא בחלקו האחורי של הטפט יכול להיות די בעייתי כאשר הוא נדבק לקיר וההוצאה שלו נהיית קשה כפליים.

כל המחירים של טפטים לקירות שתרצו לשמוע עליהם

אין ספק שכיום המחיר והעלות של טפטים הוא אחד הדברים שבעיקר מעניינים אותנו, אף על פי שכיום כל חנות וכל מקום שמוכר ומשווק טפטים לקירות מוכרת את הטפטים במחירים שונים ומשתנים וזאת בגלל שלכל יבואן ישנו הסכם אחר עם אותו מייצא טפטים לקירות.
כמובן שהמחירים שאנו נותנים לכם כאן הם מחירים ממוצעים ומוערכים במרבית חנויות הטפטים לקירות, אף על פי שבמידה ותרצו לקבל את המחיר הזול ביותר אנו יכולים להתחייב לכם שהמחיר הזול נמצא אצלנו בחנות של מרכז הפרקטים והשטיחים במרכז ובשרון בארץ ישראל.

המחירים שתוכלו למצוא כיום לטפטים הם:

• לטפט מודרני וסטנדרטי שמאוד פופולארי  בישראל תוכלו למצוא מחיר שמתחיל ב450 ₪ ויכול להגיע עד 600 ₪.
• לטפט קלאסי המחיר יהיה פחות או יותר זהה, כאשר בדרך כלל ישנם טפטים לקירות קלאסיים שדי ישנים ולכן, תוכלו למצוא אותם במחירים נמוכים יחסית החל מ 300 ₪.
• טפטים קשמיר הינו טפט מיוחד מאוד שתופתעו לשמוע המחיר שלו יכול להיות בסביבות ה 350 ₪ עד 650 ₪ ויכול לעשות בעבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונך.
• טפטים במבוק שהינם טפטים מיוחדים במיוחד לקירות שמחירם מגיע ל 1000 ₪ לטפט במידה ואתם רוצים אחד מיוחד ויוקרתי במיוחד.
• טפטים לחדרי ילדים שהינם טפטים זולים יחסית שמגיעים למחירים 300 ₪ ויכולים להיות קצת יותר.
בשביל לרכוש טפטים לקירות אנחנו מציעים לכם את המחירים הזולים ביותר בהנחה מפנקת במיוחדת לגולשי האתר בלבד!