צמרת

למעבר לאתר החדש לחץ על הקישור

https://tzmfloor.co.il 

צמרת וילונות ושטיחים

פתרון מעוצב לפרקט

למעבר לאתר החדש לחץ על הקישור

https://tzmfloor.co.il 

צמרת לעיצוב הבית

דואגים ליסודות ויוצרים בית

למעבר לאתר החדש לחץ על הקישור

https://tzmfloor.co.il 

פרקטים מעץ

מכניסים את הטבע לבית

מדוע לבחור בפרקט מעץ

רוב האנשים אשר מעדיפים ריצוף של פרקט מעץ מלא – גושני, תלת או דו שכבתי מבינים את הפוטנציאל העיצובי האדיר שבחומר הגלם הטבעי ומעוניינים להשקיע בריצוף איכותי שישמש אותם לטווח הארוך גם אם נדרשים תהליכי תחזוקה אחת לתקופה בכדי לשמר את הפרקט. במאמר הבא נעסוק ביתרונות שבבחירת פרקט עץ מלא, נסביר על תהליך התקנת הפרקט, נציין בפניכם את השאלות ששווה לשאול לפני שבוחרים בעל מקצוע ונאיר את עיניכם במידע נוסף שכדאי לדעת לפני שבוחרים את סוג הפרקט אותו אתם בוחרים.

פרקט עץ מלאיתרונות

אז בראש ובראשונה הבחירה בפרקט עץ מלא משרתת אותנו באופן מובהק וברור בהיבט העיצובי. לא רק שחומר העץ מעניק לחללים בהם הוא משתלב עומק, עושר ונראות ייחודית הוא גם יוצר מאין הרמוניה כזו ומתאים כמעט לכל סגנון עיצובי או רהיט. בבתים המעוצבים בסגנון מודרני הפרקט לרוב ירכך את האווירה ויוסיף קצת חמימות ומשפחתיות, בבתים כפריים ישלים אותה כי זו האווירה שאנו מחפשים ובבתים קלאסיים המשלבים לעתים את שני הסגנונות הוא ייצור סוג של ניגודיות ויכניס המון אור הביתה. בנוסף ליתרונות העיצוביים כמובן שאנו נהנים גם מיתרונות פרקטיים שכן מדובר בחומר גלם נעים למגע ובעל תכונות בידוד מעולות, יתרון שבא לידי ביטוי הן בעונת החורף כאשר הרצפה עליה אנו דורכים איננה קפואה והן בקיץ. מכיוון וברוב המקרים פרקט עץ מלא עשוי מקורות עץ גושני עבות, אנו גם נהנים מיתרון העמידות והחוזק של הפרקט המשרת אותנו נאמנה שנים רבות.

גימור פרקט עץ מלא לכה או שמן

חשוב לציין כי כאשר אנו בוחרים בפרקט עץ מלא ולא בפרקט למינציה סינטטי, עלינו לבחור בין גימור באמצעות לכה או שמן, אחרת אנו צפויים להיתקל בשבבי עץ שחודרים לרגליים וכמובן מדובר בשלב בלתי נפרד מתהליך התקנת הפרקט שכן השכבה הסופית מעניקה לפרקט גימור מושלם. אם אתם מחפשים להוזיל עלויות, גימור בלכה נחשב למעט זול יותר. בנוסף, הלכה נחשבת לעמידה בהשוואה לשמן וגם המרקם שלה מעט יותר חלק בהשוואה לחספוס הנוצר משכבת השמן.

התקנת פרקט עץ מלא איך עושים את זה?

בשונה מפרקט למינציה אותו ניתן להתקין יחסית בקלות, התקנת פרקט עץ מלא מחייבת קיבוע לקרקע ולכן מעט יותר מורכבת. ניתן לבחור בין שיטת ההדבקה המתבצעת כאשר כבר קיים בבית ריצוף כלשהו בין אם אריחי קרמיקה, בטון או שיש.  לעומת זאת במידה והריצוף הקיים עשוי מעץ עלינו לעשות שימוש בשיטת המסמור שכן יש לחבר בין העץ הקיים לבין העץ החדש באמצעות פעולת שידוך המתבצעת עם כלי מיוחד שמצמיד את המסמרים או הסיכות לקרקע הקיימת. בנוסף, בכדי שהתהליך יתבצע כמו שצריך יש לבצע הכנה של החדר הכוללת בין השאר יישור מלא של רצפת החדר אשר מונע עלייה של הפרקט לגובה.

 

שאלות שווה לשאול

טרם אתם בוחרים את הפרקט המושלם עבורכם הן בהיבט המרקם והן בהיבט של הצבע אליו אתם מחפשים להגיע כדאי לשאול האם יש אחריות על ההתקנה של הפרקט ולכמה זמן, האם המחיר למטר מרובע כולל או לא כולל מע״מ והאם יש עלויות שמתווספות למחיר בנפרד כמו למשל הובלה, פינוי פסולת, אביזרים משלימים ועוד.

לסיכום, בחירת פרקט עץ מלא מחייבת אותנו לשים לב לעיצוב הכולל של הבית ולראות שהכל באמת משתלב לכדי מראה הרמוני אחיד. חברת צמרת בעלת ניסיון אדיר בהתקנת פרקטים ולקחה חלק בקשת רחבה של פרויקטים במגזר הפרטי והעסקי. נשמח לייעץ לכם הן בתהליך הבחירה של הפרקט והן בהתקנה עם דגש על תהליך שקוף, מקצועי ואיכותי.

קטלוג מוצרים

CASTELLO

COMPACT

IMPERIO

MASSIMO

PALAZZO

VARIANO

VILLA